Monday, December 28, 2015

2015年 --- 回顧

雖然今年還有數個交易日才結束但我相信股票回報率不會有太大的差別 所以小弟決定先行作出回顧

若年底數個交易日的回報率突然急升小弟當然沒有興趣再寫一篇文章大大宣揚一番再沾沾自喜地聲稱自己看通了市場上某部分投機者的操作而輕鬆穫利

反之若回報率突然急跌小弟肯定會在這兒更新報憂不報喜不時查核自己的不足當然是做人的正道


2015年全年的港股回報率是 +11% 小弟自認表現極差操作上出現連番失誤 為了節省時間把幾個重點列出作總結 :

(1) 首次買中老千股損失慘重在辨別老千股的問題上小弟需要學習的東西依然很多
(2) 本年股市的波動極大在跌市時買股過急以致資金在後期不足沒法增持一些核心股票十分遺憾
(3) 小弟旗下的悶股成員和殘股成員表現還算可以不算標青但可以接受

投資股市的資金大概是小弟的一半資金另一半資金放在可以產生現金流的資產中到目前為止資產帶給我的現金流等於工作收入的16-18%左右距離財務自由長路漫漫

數個星期前決定開Blog時本來是打算花一半時間寫 追夢 一半時間寫 投資 但有關前者的文章我卻一篇也沒有寫有關後者的也只是集中於股票上的投資 希望下年可以寫多一些各方面的文章

本年的開支也有所增加既然要 追夢在金錢上當然必需有所付出哈哈

小弟生活的地方對香港人而言是一個比較陌生的國家 我不介意分享多一些有關方面的經歷大家的留言或批評或討論絕對是我一直寫Blog的動力

2016年起預計公私兩邊極忙但我會盡最大的努力寫作希望保持一個月寫8-10篇文章

在短短數個星期中已跟各位Blog友有不少交流受益良多小弟受教了

在此預祝各Blog友新年快樂身體健康生活愉快事業順利和家庭生活和諧當然投資也要順順利利啊!




34 comments:

  1. 呵呵謝謝Joseph兄分享! 其實投資及追夢相輔相成,所以隨個人意願寫文章便可,不一定要分得太清呢:)

    祝你新一年事業丶投資皆得意,生活一帆風順!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cherry, 多謝支持呢, 寫文當然要順從自己意願呢.

      祀新年快樂, 工作順利!

      Delete
  2. 期待Joseph兄的追夢系列,也期待Joseph兄分享在其他國家生活的經歷。

    祝生活愉快,投資成績蒸蒸日上。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大家咁話, 即使不談投資, 大家也有很多有趣的奇聞或生活經歷可share.

      祝流星兄新年快樂, 工作家庭投資一切順利

      Delete
  3. 還有一件事忘了說,Joseph兄於2015年能做到+11%的回報,在流星心目中已是非常厲害的操作,畢竟今年港股表現不好,盈富基金YTD亦只錄得-4%左右的回報。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對的, 今年比較前數年困難很多.

      我的回報比較大市已是很好了, 但學習的地方依然有很多. 長路漫漫呢.

      Delete
  4. Replies
    1. 醉心兄新年快樂, 你也多寫一些好文!

      Delete
  5. Replies
    1. 亂兄多謝留言, 你寫的宏觀經濟很有深度呢, 有空閒時間小弟會過來認真討論的.

      Delete
  6. 人地玩無限補時,一入波就吹雞完場,你吹佢唔漲的。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對的, 所以我拉隊離場, 冇得踢.

      本來就主張無限加時, 跟住入左一球就話 '對上5分鐘的比賽中, 你已經輸左'. 小弟甘敗下風是也.

      Delete
  7. 拋磚引玉邏輯思辨:「我承認自己知識不足有問題嗎?」
    魔:承認自己不足當然無問題,問題係當事人四處投稿宣傳,擺出一副專家模樣,就算是「知識不足」,仍大放厥詞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 對的,我相信世上任何一個人的思考和知識也有盲點位,呢世都冇可能有完人. 所以, 有不足係正常既. 認左當然冇人怪你.

      幣在有人想在社會中建立'完人'地位, 當然不可以認衰, 唯有不停搬弄, 討論A時轉去B, 討論B時轉去A, 不停移形換影.

      我也發現一個有趣社會現象, 做人要周不時拋下term, 拋下前人或公認大師唯留下來既理論, definition, 教條, 自然會多人buy, 有左一定既like同share, 以後既野就易搞啦, networking effect, 愈來愈多人buy, 自己要做既野就愈來愈少. 因為已在社會上定位為'完人'

      Delete
    2. 大佬,由幾個月前開始幾十蚊嘅分享會搞到家陣千幾蚊嘅工作坊喎;當然為利益着想吧。

      Delete
    3. 拋term也要技巧的, 最好指明出處, 例如 '' 在xxx一書中, 他的定義是這樣說的:... ''

      最好奇係我同佢講緊A, 佢轉去講B, 在B點拋term, 完全不對題, 我真係o 晒咀.

      Delete
    4. 塘兄, 哇, 原來咁好搵ga, 咁小弟真係衰仔, 雖然本意係討論, 但好似想拆左佢既生招牌.

      '明知係神棍, 都係唔好踢佢招牌, 人地都係搵食jei'

      Delete
    5. 我一早唔係度講野啦, 因為會俾佢粉絲打 !

      Delete
    6. 本來只是想提醒D人投資風險, 點知當你是來踢場, 而網主軟皮功了得, 表面溫和回應, 其實是內裡藏刀 !

      Delete
    7. 橋唔怕舊,最緊要受。

      姑爺仔:靚女!今晚ladies night,任飲任食,全包入我數!

      Delete
    8. Lisa 姐, 大師神功蓋世, 過多幾個月, 大師不用自己施展神功, 自然有門徒去守護他.

      小弟自覺榮幸,可以係大師門徒未出現前, 親自跟大師交手呢.

      唉, 將來大師應該愈來愈少親自出手施展神功, 呢段時間要睇多d, 學下野先.

      Delete
    9. 魔術兄,

      多唔多靚女先, 預埋我wor

      Delete
    10. 網絡上15年無變到, 當年在 newsgroup 有個人出來教人炒期指, 佢教人沽, 而我睇個市是上升緊, 所以出來指正, 點知佢同我吵, 因為是我主場, 所以同佢拚, 之後有個女仔出來幫佢去第二個人server 開戶, 還整個 password group, 要俾錢先可以睇野 ! 如果班人一路跟佢炒到2007年, 一定輸間廠 !

      Delete
    11. Lisa姐經驗豐富, 任何年代都有呢一類人, 而且實有一堆門徒支持者.

      其實人性係唔會變, 近15年係網絡世界反映出來而已.

      從前沒網路世界, 相信呢類人都有出現過, 不過可能係實體公司或媒體的形式.而已.

      Delete
  8. 今年有11%回報已經很好,小弟只係平手,希望下年齊齊賺多啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大家咁話, 我看了你的程式投資理念, 我們有一些相同地方.

      Delete
  9. 大家睇下, 有圖有真相, 巴黎兄原來不能跟人討論, 好能吉到佢既核心利益,
    http://s1166.photobucket.com/user/ParisValueInvesting/media/paris3_zpsbq26bon5.png.html?o=0

    原文: http://parisvalueinvesting.blogspot.hk/2015/12/blog-post_27.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你好, 大師的神功小弟也見識過.

      個人意見, 無論交流, 討論, 批評, 都應該用真名而不是匿名的. 個人意見而已.

      Delete
  10. 恭喜恭喜!15年有正回報已屬不錯,小弟幸好有兩成多回報,靠的幾年前買下的股票,15年新加的都輸了不少....16年要多費功夫做研究,繼續努力。

    ReplyDelete